Miért is lesz új neve a fürdőnknek?
A névadás (ami tulajdonképpen egy új márka alapítását jelenti) legfontosabb szempontja, hogy megkülönböztessen minket konkurenseinktől, és olyan dolgokat mondjon el rólunk, amit üzenni szeretnénk reménybeli vendégeinknek.
Az eddig használt Erzsébet Gyógyfürdő névvel éppen itt akadt probléma. Több fürdő (pld. a miskolci városi termálfürdő), és még több szálloda viseli a nevet, így megkülönböztető ereje kétséges, a szóba jöhető internetcímek (pld. www.erzsebetfurdo.hu, erzsebethotel.hu stb.) is mind foglaltak.
Olyan nevet kerestünk, ami nem hasonlít egyetlen másik fürdő elnevezéséhez sem (így semmiképpen nem szerettünk volna beállni pld. a rengeteg aqua- kezdetű komplexum sorába), magyarul és idegen nyelven is érthető és megjegyezhető (de lehetőleg nem angolos kiejtésű), és a legtöbbet mondja el rólunk.
Mivel elsődleges célcsoportunk a régió lakossága, ezért fontos, hogy régió kohézióját is megtestesítő névvel dolgozzunk. Kunország, más néven Kumánia (latinul Cumania) a középkori kun szállásterületek történelmi elnevezése volt. Kisújszállás egyike a legfontosabb kun eredetű településeknek, s őrzi is ezeket a hagyományokat, melyek visszaköszönnek a fürdő és a szálloda logójában, s magában az épületben is. Emellett a szolgáltatásokba is beépülnek majd az ősök hagyományai.
Így született meg tehát az új név és a logotípia: Kumánia Kisújszállási Gyógy- és Strandfürdőfürdő.
Az új névről és az arra épülő kommunikációról fejti ki véleményét a szakember ezen a felvételen (9:40-től)